HTTP sau HTTPS ?

Pentru cei care încă nu știu, HTTP vine de la “Hyper Text Transfer Protocol“. Este, pur şi simplu, protocolul care permite comunicarea cu site-urile dorite; este un protocol de tip text, fiind protocolul implicit al WWW (World Wide Web). Acronimul HTTPS vine de la “Hyper Text Transfer Protocol Secure“.

Opţiuni online pentru produsul îmbunătăţit

Capacitatea de a oferi interactivitate şi informaţie mai detaliată prin intermediul Internetului este esenţială pentru a intensifica/spori oferta online de produs îmbunătăţit. Instrumentele de selecţie a produsului pot ajuta la plierea produsului pe placul consumatorului. Spre exemplu, Epson (www.epson.co.uk) utilizează instrumente interactive pentru a permite cumpărătorilor să selecteze cea mai bună…

Strategia preţurilor diferenţiate

Care sunt atunci opţiunile pentru stabilirea preţului online? Ofertele diferenţiate de preţuri pentru produsele achiziţionate online au devenit o practică comună. Unul dintre motivele pentru care companii precum Ryanair sau easyJet au reuşit să-şi determine cea mai mare parte a clientelei să migreze spre mediul online l-a constituit oferirea unei reduceri de 5₤…

Cum pot companiile să câştige în spaţiul virtual?

Ca să parafrazăm citatul de mai sus am putea spune că o compania câştigă atunci când clientul se întoarce la ea, şi nu produsul. Companiile virtuale nu fac nici ele excepţie. Revoluţia Informatică şi Internetul au intensificat competiţia între canalele de vânzări. Rezultatele recentelor studii de piaţă par să întrevadă victoria nou – apărutelor canale…

Cât de semnificativ este marketingul online pentru companii?

Astăzi, răspunsul la această întrebare variază extrem de mult în funcţie de produsele pe care firmele le comercializează, dar mai ales de pieţele cărora li se adresează. Pentru o companie, răspunsul la întrebare este “deosebit de semnificativ”. Mai mult decât atât, multe dintre cele mai importante procese ale afacerii – cum ar fi, spre…

Concurs

Castiga un pachet de promovare web in valoare de 500 lei simplu si usor: 1 – like si share la pagina de facebook. 2 – abonare la Newsletter. Castigatorul v-a fi desemnat cel care este a 100 persoana abonata la Newsletter. Castigatorul v-a fi anuntat atat pe facebook cat si pe site-ul nostru…

Pagina 1 din 512345
RSS20
Facebook
Facebook
Google+0
Google+
http://www.hfamedia.ro/blog/
INSTAGRAM0