Pentru ca afacerea dumneavoastra online sa se afle in parametrii optimi de dezvoltare este nevoie de o optimizare web pe masura. Aceasta optimizare web sau SEO se refera la crearea unui spatiu propice dezvoltarii. O optimizare bine facuta poate creste semnificativ numarul de vizitatori pe un site, si totodata numarul clientilor interesati de produsele expuse, sau de serviciile oferite.

Optimizarea web face ca site-ul sau pagina web sa se afle in topul motoarelor de cautare, si impreuna cu o promovare web la fel de eficienta pot spori semnificativ veniturile lunare. Trebuie tinut cont de acest pas in cazul in care doriti sa aveti o afacere online cat se poate de profitabila. Puteti apela la serviciile de web design oferite de noi in cazul in care doriti ca site-ul dumneavoastra sa fie cat mai bine vazut in lumnea virtuala, si sa fie o sursa importanta financiara.

Avem o experienta indelungata in acest domeniu, si clientii nostru sunt multumiti, ca urmare a colaborarii noastre.

Un site bine optimizat seo ajunge sa vanda singur!!!

Optimizarea seo corectă a unui site conduce la o mai bună prezență în motoarele de căutare la căutări relevante efectuate de utilizatori, legate de informațiile, serviciile sau produsele prezentate pe site. Acest lucru conduce la mai mulți vizitatori, mai multe persoane interesate și mai multe vânzări. Însă asta nu este tot ceea ce face SEO, impactul lui fiind unul mult mai vast și mai benefic.

SEO ajută:

  • motoarele de căutare să își facă mai bine treaba
  • oamenii să găsească informațiile, imaginile, produsele de care au nevoie
  • firmele mici să concureze cu marile companii
  • o adevărată industrie de specialiști și traineri să aiba locuri de muncă
  • la reducerea cheltuielilor cu promovarea online

Fără SEO un nevăzător ce navighează pe Internet folosind un screen reader - program care îi citește conținutul site-urilor, nu ar reuși să înțeleagă ce conține un site sau altul, în special dacă ele sunt formate din imagini denumite sub forma pic2054.jpg în loc de baston-pliabil.jpg

 

SEO reprezintă o componentă a Marketing-ului prin faptul că necesită înțelegerea modului în care funcționează algoritmii de căutare și ce ar căuta vizitatorii, pentru a stabili o corespondență cu site-urile care oferă ceea ce aceștia caută. Anumite tehnici SEO pot implica optimizarea codării unui site, fără a face modificări vizibile pentru vizitatori, precum ierarhizarea structurii site-ului, evitarea sau rezolvarea unor probleme care ar putea împiedica motoarele de căutare să indexeze complet site-ul. Alte eforturi mai vizibile ar fi includerea de conținut unic care este ușor indexat și extras de pe site-uri web.

Termenul SEO poate să se refere și la "Optimizatori pentru Motoare de Căutare", un termen adoptat de industria consultanților care se ocupă de optimizarea site-urilor în numele clienților precum și de angajații proprietarilor de site-uri care pot lucra SEO în interiorul firmei.

Consultanții SEO propun adesea SEO ca un serviciu singular, făcând parte dintr-o campanie mai mare de marketing. Deoarece un proces de optimizare eficient poate cere schimbări în codul sursă al site-ului, este recomandat să fie inclus în dezvoltarea inițială și design-ul site-ului pentru a ajunge să fie "Search Engine Friendly". Termenul de "Search Engine Friendly" ( "Prietenos Motoarelor de Căutare") este folosit pentru a descrie design-ul, meniurile, sistemul de management al conținutului și al coșului de produse care poate fi optimizat ușor și eficient.

 

SEO (Search Engine Optimization = Optimizarea pozitionarii in motoare de cautare) este un proces de perfectionare  a vizibilitatii paginilor unui web site in cadrul rezultatelor oferite de un motor de cautare. SEO  reprezinta totalitatea tehnicilor prin care un site web este adus la o forma in care este propulsat mai sus in lista de rezultate date de un motor de cautare pentru diverse cuvinte-cheie.

Optimizarea unui website

  • Nume de domeniu
  • Elementele HTML
  • Etichetele HTML
  • Frecvența unui cuvânt cheie, atât în pagină cât și global
  • Sinonime ale cuvântului cheie
  • Titlul link-urilor
  • Numărul total de hyperlink-uri de la și spre o pagină
  • Calitatea site-urilor de la care pleacă link-uri spre o pagină

Optimizare SEO Off-Page SEO

In ceea ce priveste SEO Off-Page, putem face o serie de activitati care sa ne ajute la indexarea site-ului in motoarele de cautare. Este o activitate in continua desfasurare, dar care ne poate aduce foarte mult trafic organic. Mai jos regasiti cateva activitati pe care le puteti face:

  • Comunicate de presa
  • Filmulete urcate pe diferite site-uri
  • Retele sociale
  • Inscrierea in directoare relevante domeniului nostru
  • Campanii AdWords
  • Crearea de discutii pe forumuri, retele sociale
  • Prezentari power point
  • Stiri
  • Articole diverse

Legături prietenoase

O practică "White Hat" foarte populară și apreciată este cea a folosirii Friendly URLs. Aceasta practică implică formatarea într-un mod inteligent a legăturilor unui site de la forma dinamică la o structură statică. Astfel, un site cu legături care prezintă o structură de forma http://www.example.com/index.php?

title=SEO&action=View poate să fie optimizat să folosească legături URL într-o formă mult mai îmbunătățită: http://www.hfamedia.ro/optimizare-seo-2/. Această soluție se poate implementa în majoritatea serverelor web populare. Pentru site-urile web găzduite pe servere Apache, se poate folosi extensia mod_rewrite și se poate configura din fișierul .htaccess.

Optimizare SEO On-Page

În ceea ce privește SEO On-Page, trebuie să avem în considerare o serie de activități:

  • Crearea unui design SEO Friendly, care să capteze utilizatorii și să îi țină cât mai mult pe site, urmând să îi facă să revină
  • Domeniul web -  relevanța acestuia
  • Scrierea codului pentru un site web optimizat
    • Scrierea codului cât mai eficient posibil astfel încât citirea și implicit, încărcarea paginii, să fie cât mai rapidă;
    • Dimensiunea totală a codului să nu fie foarte mare;
    • Folosirea tagurilor heading: h1, h2, h3, h4, h5, h6;
    • Ideal ar fi să existe un singur fișier CSS;
    • Evitarea linkurilor către alte site-uri, întrucât dați din autoritatea site-ului dumneavoastră către aceste site-uri;
    • Nu folosiți prea multe linkuri interne pe o singură pagină;
    • Redirectarea paginilor care nu mai există către homepage-ul site-ului; veți transfera astfel și din autoritatea paginilor care nu mai există și evitați situațiile neplăcute de a trimite utilizatorul către o pagină inexistentă;
    • Scrierea META Titlurilor (30-50 caractere), a META Descrierilor (150-160 de caractere) și definirea cuvintelor cheie pentru fiecare pagină (maxim 10-12 cuvinte cheie);
    • Rescrierea linkurilor care să conțină cuvintele cheie alese (dar care să aibă legatură cu tot conținutul paginii);
    • Implementarea toolurilor Google Analytics și Google Webmaster pentru monitorizarea site-ului;
    • Existența fișierului robots.txt;
    • Existența sitemap.xml sau sitemap.html.
  • Conținutul site-ului
    • Scrierea unui conținut relevant pentru utilizator, folosind cuvintele cheie după care dorim să se facă indexarea;
    • Nu folosiți conținut duplicat;
    • Pagina trebuie să aibă cât mai mult conținut și să fie updatat frecvent.
  • Imaginile
    • Imaginile trebuie să aibă o dimensiune cât mai mică, să fie făcute special pentru web astfel încât să se încarce cât mai rapid de pe server;
    • Imaginile trebuie denumite conform cuvintelor cheie alese.
  • Mărimea site-ului
    • Cu cât este mai mare, cu atât un site este mai important. Trebuie să ne concentrăm în permanență asupra adaugării unor pagini noi și a unui conținut nou pe paginile existente.
  • Rețele Sociale
    • Existența rețelelor sociale în site este foarte importantă; încercați să postați cât mai mult pe rețelele de socializare si să atrageți cât mai mulți utilizatori către site.
  • Găzduirea
    • Site-ul trebuie găzduit pe servere de încredere astfel încat să se încarce repede, să nu intrăm în blacklist și să fie în permanență activ.
 

Etapele pentru optimizarea SEO

Fiecare campanie de optimizare SEO este unică si adaptată fiecărei pagini web in parte.

1. Analiza și întocmirea unei strategii SEO:

În cadrul acestei etape specialiștii efectuează cercetările necesare întocmirii strategiei SEO prin utilizarea unor unelte specifice pentru căutarea și identificarea celor mai reprezentative cuvinte cheie pentru compania dvs. și realizeaza un studiu de piață asupra concurenței și strategiei acestora.

2. Examinarea profesională a site-ului:

Site-ul va fi analizat pentru examinarea structurii și conținutului, prin diferite instrumente specializate, care pot identifica diferite erori sau probleme atât de programare cât și de structură a site-ului.

În ceea ce privește examinarea conținutului se urmărește: acuratețea, originalitatea, utilitatea, structurarea în pagini, factori care pot influența în mod favorabil/nefavorabil procesul de optimizare SEO.

3. Implementarea propriu-zisă a strategiei SEO:

La baza unei strategii SEO de succes stă realizarea corectă a campaniei de Link Building, care constă în direcționarea a cât mai multor link-uri către site-ul dvs, aducând o serie de beneficii acestuia. Pentru întocmirea de Link Building corect, natural și legal sunt necesare idei practice și strategii de promovare a site-ului.

Calitatea conținutului din site-ul dvs., în special utilitatea conținutului va avea impact direct asupra vizitatorilor, din acest punct se va forma o piramidă, în vârful căreia va fi poziționată compania dvs, apoi vizitatorii mulțumiți de resursele oferite de site-ul dvs. se vor transforma în clienți multumiți, care la rândul lor vor aduce noi clienți, contribuind astfel prin recomandări la promovarea afacerii dvs.

4. Generare rapoarte și statistici:

În urma aplicării strategiei SEO se va putea observa efectul acesteia din punct de vedere al traficiului și a creșterii poziției din rezultatele motoarelor de căutare prin rapoartele și statisticile generate lunar clienților noștri; avantajul rapoartelor lunare – punere în evidența a creșterii graduale de la o lună la alta sau imbunătățirile necesare ce trebuiesc adoptate pentru creșterea eficienței optimizării.

În munca de optimizare toate eforturile sunt îndreptate înspre plasarea site-ului dvs. între primele rezultate ale motoarelor de căutare, ceea ce va conduce la un numar mai mare de vizitatori pe site-ului dvs și în continuare la un numar mai mare de clienți. Statisticile în acest domeniu estimeaza că 99% dintre vizitatori vor accesa prima pagina a rezultatelor specific căutate în timp ce 97% dintre vizitatori vor accesa doar primele 3 rezultate, considerându-le suficiente pentru a-și crea viziunea clară asupra pieței de interes.

 

Lasă un răspuns

RSS20
Facebook
Facebook
Google+0
Google+
http://www.hfamedia.ro/optimizare-seo-2/
INSTAGRAM0